Page 9 of 10 FirstFirst ... 78910 LastLast
Results 81 to 90 of 94

Thread: New Monthly General:Guinevere

  1. #81
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Chimra, via Buffalo, NY
    Posts
    5,632
    Blog Entries
    11

    Default

    Sooooooooooooooooo I see it's still listed as "Rose Stuff". How many days will this take to fix? Anyone want to start a betting pool? Closest to the right day without going over gets an in-game tribute our undying respect?

    Boot Me Gently
    ! Chain Me Daily! Add Me Nicely! Follow CAGT on FB for tips and game updates. You can also follow the Twitter account @CastleAge_GT.

  2. #82
    Join Date
    Nov 2015
    Location
    Kentucky USA
    Posts
    2,351
    Blog Entries
    1

    Default

    Quote Originally Posted by CastleAgeBrock View Post
    Sooooooooooooooooo I see it's still listed as "Rose Stuff". How many days will this take to fix? Anyone want to start a betting pool? Closest to the right day without going over gets an in-game tribute our undying respect?
    Never ....

  3. #83

    Default

    Quote Originally Posted by retribution@gmail View Post
    Never ....
    Never +1 ...considering the new devs dont even read in here ...i say the mods should just quit (or protest) thats popular these days lol and let the devs deal with all the chaos and maybe we will get some responses, fixes and updates not just "i dunno"


    MY KEEP ...PvPvM approved ...kinda http://apps.facebook.com/castle_age/...user=700566210

  4. #84

    Default

    yeah, "Stuff" was annoying me too so I've just written "Staff" on a post it note and put it on my screen when I'm about to login - problem solved!

  5. Default

    Does anyone know what level she unlock's at?

  6. #86

    Default

    stuff the same as staff ,phatom the same as phantom ca needs spellchecker

  7. #87
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    as far away as possible from the rest of the world <_<
    Posts
    21,738
    Blog Entries
    5

    Default

    Quote Originally Posted by TheRedQueen View Post
    Does anyone know what level she unlock's at?
    Should be somewhere around 280-290 if it follows the pattern of previous heroes.
    Follow CAGT on FB for tips and game updates. You can also follow our Twitter account @CastleAge_GT.
    Follow the Moon
    Forum community. Things you should expect when posting here.

  8. #88

    Default

    Quote Originally Posted by Revolver Blast View Post
    Her weapon is called Rose Stuff lol

    Oh and I like the artwork.
    Was hoping mistakes like this would fade with the new devs..... rose stuff... really.... clearly should be rose staff... and I agree on the artwork

    Quote Originally Posted by zserg View Post
    Exactly what the f do Guinevere and King Arthur have to do with the story in this game ???
    I agree... I was already not really at all liking the whole Hrothbeort angle.... I like the fantasy aspect of this game... the more in deapth the high fantasy portrayal the better lol. Im not a fan of this medieval tone creeping in personally... just IMO
    ✨☽ ₩ΛⱤƊⱤU ☾✨ ~ 10F612 ~ Veiled Realms Squad 7

  9. #89
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    as far away as possible from the rest of the world <_<
    Posts
    21,738
    Blog Entries
    5

    Default

    Quote Originally Posted by zserg View Post
    Artwork is nice, but that's about the only positive I can think of.


    On second thought, another positive is that I don't need this general. That's good too.
    So looks like I need this general now. Have a campaign goal to spend red potions on, so need a new aggressive general(other red generals are stuck due to lack of colored crystals)...and she would be better than Annika for me, so might as well get her.
    Follow CAGT on FB for tips and game updates. You can also follow our Twitter account @CastleAge_GT.
    Follow the Moon
    Forum community. Things you should expect when posting here.

  10. #90

    Default

    I don't see any rose stuff I do see a rose staff though
    I don't know if too many questions can kill you or if too much knowledge can kill you, but I'm sure you can die laughing

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •